- Παίκτης Super Mario Odyssey πετυχαίνει το “αδύνατο” κόλπο μετά από 7 χρόνια προσπάθειας - 11 Σεπτεμβρίου 2025
- Το EA Sports FC 26 φέρνει την πιο τρελή ομάδα ever: Zlatan σε όλες τις θέσεις! - 11 Σεπτεμβρίου 2025
- Η Build-a-Bear ανακοίνωσε το νέο λούτρινο Litten που θα ξετρελάνει τους fans του Pokémon - 11 Σεπτεμβρίου 2025
Ο κόσμος των διαδικτυακών παιχνιδιών FPS είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, με όλο και περισσότερες εταιρείες να προσπαθούν κάθε χρόνο να προσελκύσουν την προσοχή και τα χρήματα των παικτών. Ένας από τους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές του είδους παραμένει το Overwatch 2, παρόλο που τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί νέοι ανταγωνιστές όπως το Marvel Rivals.
Κατά τη διάρκεια πρόσφατης μετάδοσης στο Twitch, ο διευθυντής του Overwatch 2 Aaron Keller συμμετείχε στο stream του Jay3 για να συζητήσουν σχετικά με το παιχνίδι. Ένα από τα θέματα που σχολίασε ο Keller ήταν το κατά πόσο οι αλλαγές στο παιχνίδι, όπως η προσθήκη λειτουργίας τρίτου προσώπου και οι τροποποιήσεις στο σύστημα των perks, αποτελούσαν αντίδραση σε παιχνίδια όπως το Marvel Rivals. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο ανταγωνισμός πράγματι οδηγεί σε καινοτομίες στον τομέα του gameplay, ωστόσο διευκρίνισε πως τα περισσότερα από τα στοιχεία που προστίθενται φέτος βρίσκονταν ήδη υπό ανάπτυξη πριν το Marvel Rivals γίνει διαθέσιμο στο κοινό.
Φυσικά, θα ήταν απίθανο ο Keller να παραδεχτεί δημόσια ότι εμπνεύστηκε από ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι, αλλά είναι απολύτως λογικό αυτές οι προσθήκες να βρίσκονταν όντως σε εξέλιξη για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεδομένου του χρόνου και του σχεδιασμού που απαιτείται συνήθως για την ανάπτυξη παιχνιδιών διαρκείας.