- Θα γίνει το Switch η μεγαλύτερη επιτυχία της Nintendo; - 21 Ιανουαρίου 2025
- Ο καλλιτέχνης του Donkey Kong Country αντιδρά στον επανασχεδιασμό της Nintendo - 21 Ιανουαρίου 2025
- Πολλαπλοί τίτλοι Resident Evil μπορεί να ανανεωθούν στην “επόμενη” γενιά κονσολών - 21 Ιανουαρίου 2025
Την Πέμπτη, η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 δημοσίευσε το πρώτο επίσημο 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥𝐞𝐫 του επερχόμενου 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐, του πολυαναμενόμενου διαδόχου του 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡, που έκανε το ντεμπούτο του το 𝟐𝟎𝟏𝟕. Παρά τη φήμη της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 ότι παίρνει μεγάλα ρίσκα και κάνει τολμηρές κινήσεις – σκεφτείτε το 𝐖𝐢𝐢 με το σύστημα ελέγχου κίνησης το 𝟐𝟎𝟎𝟔 ή τη διαδοχή του επιτυχημένου 𝐖𝐢𝐢 με μια εντελώς νέα ιδέα στο 𝐖𝐢𝐢 𝐔 – η ιαπωνική εταιρεία παίζει σχετικά με ασφάλεια αυτή τη φορά. Το 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥𝐞𝐫 υποδηλώνει ότι το 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐 θα βασιστεί στα δοκιμασμένα και εξαιρετικά δημοφιλή θεμέλια που έθεσε το αρχικό 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡, διατηρώντας τη βασική ιδέα ζωντανή και κάνοντας απλώς βελτιώσεις που θα φέρουν τη γερασμένη συσκευή στο 𝟐𝟎𝟐𝟓 και ακόμα παραπέρα.
Το 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥𝐞𝐫 υποδηλώνει ότι αυτές οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν μια μεγαλύτερη οθόνη, μαγνητική σύνδεση των 𝐉𝐨𝐲-𝐂𝐨𝐧𝐬 και μια ελαφρώς πιο ανανεωμένη εμφάνιση. Περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με τα αναβαθμισμένα εσωτερικά στοιχεία, θα αποκαλυφθούν στις 𝟐 Απριλίου σε μια ειδική παρουσίαση 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐃𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭. Από την κυκλοφορία της το 𝟐𝟎𝟏𝟕, η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 έχει πουλήσει περισσότερες από 𝟏𝟒𝟔 εκατομμύρια μονάδες της δημοφιλούς υβριδικής κονσόλας, καθιστώντας την τη δεύτερη συσκευή με τις περισσότερες πωλήσεις της εταιρείας, πίσω μόνο από το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐃𝐒, το οποίο πούλησε 𝟏𝟓𝟒 εκατομμύρια μονάδες κατά τη διάρκεια της ζωής του.
Παρά το γεγονός ότι το 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐 βρίσκεται πλέον στον ορίζοντα, φαίνεται περισσότερο από πιθανό ότι το αρχικό 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 θα πουλήσει τα επιπλέον 𝟖 εκατομμύρια μονάδες για να γίνει η μεγαλύτερη επιτυχία 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐰𝐚𝐫𝐞 της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 – ένα ορόσημο που φαινόταν αδιανόητο μετά την καταστροφή του 𝐖𝐢𝐢 𝐔. Όπως δείχνει το γράφημά μας, η ιστορία της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 αποτελείται από επιτυχίες και αποτυχίες. Ενώ το 𝐆𝐚𝐦𝐞 𝐁𝐨𝐲 και οι δύο πρώτες κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών της εταιρείας για το σαλόνι ήταν 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤𝐛𝐮𝐬𝐭𝐞𝐫 επιτυχίες εκείνη την εποχή, το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝟔𝟒 και το 𝐆𝐚𝐦𝐞𝐂𝐮𝐛𝐞 δεν πούλησαν το ίδιο καλά και το πειραματικό και συχνά ξεχασμένο 𝐕𝐢𝐫𝐭𝐮𝐚𝐥 𝐁𝐨𝐲 απέτυχε παταγωδώς. Το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐃𝐒 και το 𝐖𝐢𝐢, που κυκλοφόρησαν το 𝟐𝟎𝟎𝟒 και το 𝟐𝟎𝟎𝟔 αντίστοιχα, σηματοδότησαν την επιστροφή της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 στη φόρμα, πριν το 𝐖𝐢𝐢 𝐔 του 𝟐𝟎𝟏𝟐 αποτύχει εντελώς και αντικατασταθεί γρήγορα από το δημοφιλές 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡.