- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
Όχι πριν από πολύ καιρό, το Polygon μπόρεσε να μιλήσει με τον Shigeo Maruyama. Ο Maruyama ήταν προηγουμένως ο πρόεδρος της Sony Computer Entertainment και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Music Entertainment. Εκτός από αυτά ήταν παρων στις διαπραγματεύσεις με τη Nintendo για να εργαστούν μαζί σε ένα video game σύστημα.
Όπως γνωρίζουμε, η συνεργασία της Nintendo και της Sony δεν ήταν γραφτό να ολοκληρωθεί. Η Nintendo πήγε προς τη δική της κατεύθυνση, όπως και η Sony. Ο Maruyama σε πρόσφατη συνέντευξη με τον Polygod, όπου δήλωσε:
Όταν ξεκινήσαμε να μιλάμε με τη Nintendo για συνεργασία, το αρχικό Famicom ήταν ήδη στην αγορά. Παρουσιάστηκε μια πρώιμη έκδοση του Super Famicom … αλλά το Super Famicom δεν ήταν παρά ένα παιχνίδι. Υπήρχε μια τεράστια δυναμική στο προϊόν, προφανώς, αλλά ήταν απλώς ένα παιχνίδι. Ως σημαντική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών, η άποψη της Sony ήταν: “Γιατί να κάνουμε ένα παιχνίδι;”
Όταν η Nintendo δούλευε στο Super Famicom, ο Kutaragi πήγε στη Nintendo ζητώντας από τη Sony να συνεργαστεί με τη Nintendo. Η πρόταση του Kutaragi ήταν να αλλάξει η Nintendo από το να φτιάχνει παιχνίδια με κασέτες σε CD-ROM. Η απάντηση της Nintendo ήταν ότι με τις κασέττες ήταν ταχύτερο το φόρτωμα των παιχνιδιών. Με τα CD-ROM χρειάζονταν περίπου 20 με 30 δευτερόλεπτα για να φορτωσεί το παιχνίδι. Αλλά με τις κασέτες δεν υπάρχει καθόλου καθυστέρηση για να ξεκινήσετε ένα παιχνίδι. Η Nintendo είπε ότι τα παιδιά δεν μπορούν να περιμένουν τόσο πολύ για να ξεκινήσουν ένα παιχνίδι.
Έτσι, ο Kutaragi επανήλθε με μια πρόταση ενός συστήματος που θα έπαιρνε κασέττες στην κορυφή με μια μονάδα CD-ROM στο κάτω μέρος. Η Nintendo συμφώνησε σε αυτό και σε κάποιο σημείο αποφάσισε να προχωρήσει με αυτή την ιδέα.