- Νέα πατέντα της Nintendo δείχνει ότι το Switch 2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει AI upscaling τύπου DLSS - 3 Ιανουαρίου 2025
- Τίτλοι τέλους για την Punch-Out!! σειρά; - 3 Ιανουαρίου 2025
- Trailer και ημερομηνία κυκλοφορίας για το Boti: Byteland Overclocked - 3 Ιανουαρίου 2025
Μετά την αποτυχία της παράξενης Super Mario Bros. ταινίας του 1993, η Nintendo την έκανε με ελαφριά πηδηματάκια από τον κινηματογράφο. Ωστόσο, μια νέα ταινία Super Mario γυρίζεται σε συνεργασία με την Illumination, που θα κυκλοφορήσει το 2022 . Τι άλλαξε σε όλα αυτά τα χρόνια; Λοιπόν, για τον δημιουργό της Nintendo, τον μυθικό Shigeru Miyamoto, ένας σημαντικός παράγοντας που άλλαξε τη στάση του ήταν … η Virtual Console!
Ναι, η Virtual Console , η οποία υπάρχει / υπήρχε σε Wii, Wii U και 3DS, έκανε τον Miyamoto να επανεξετάσει την απροθυμία του να κάνει περισσότερες ταινίες.
… Ήμουν αρχικά ενάντια στη διεύρυνση της Nintendo στην παραγωγή ταινιών, αλλά πλέον έχω εμπλακεί προσωπικά στην χρήση IP της εταιρείας μας στην παραγωγή ταινιών. Πίσω από αυτή την αλλαγή στάσης είναι επειδή η Nintendo έχει επανεκδώσει πολλά παιχνίδια μέσω της Virtual Console. …
… όταν το αρχικό hardware (ήτοι μια κονσόλα) δεν είναι πλέον διαθέσιμη, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να μεταφέρουμε τους τίτλους σε νέο hardware. Μετά από αυτή τη διαδικασία εισαγωγής παλαιού λογισμικού σε νέο hardware, άρχισα να θεωρώ ότι η δουλειά μας θα μπορούσε να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο εάν μπορούσαμε να συνδυάσουμε το αγαπημένο μας software ακόμα και με ταινίες.
Βασικά, δεν είναι ότι «θέλω να κάνω μια ταινία Mario », αλλά ότι άρχισα να σκέφτομαι ότι «πρέπει να φέρουμε περισσότερο περιεχόμενο της Nintendo στον τομέα της παραγωγής ταινιων».