- [Review] Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp - 15 Μαΐου 2023
- [Review] Metroid Prime Remastered - 20 Φεβρουαρίου 2023
- Fitness Boxing 2: Rhythm Exercise [Switch Review] - 28 Δεκεμβρίου 2020
Το MotoGP 2019 κάνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την εμφάνισή του και στην υβριδική κονσόλα της Nintendo. Γεμάτο modes, το επίσημο videogame για την κορωνίδα των αγώνων μοτοσυκλέτας προσφέρει κάτι μοναδικό στο Nintendo Switch.
Οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας ξέρετε πολύ καλά τι να περιμένετε από το MotoGP 2019: Ό,τι καλύτερο όσον αφορά την προσομοίωση του σπορ, ενώ η έκδοση για το Nintendo Switch δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον ρεαλισμό των εκδόσεων για τις “μεγάλες” κονσόλες, πέραν φυσικά της γραφικής απεικόνισης.
Η καριέρα αποτελεί το βασικό κομμάτι του τίτλου, μιας και τον περισσότερο χρόνο θα τον αναλώσετε εκεί. Υπάρχει η πολύ ευχάριστη δυνατότητα επιλογής της κατηγορίας από την οποία θα ξεκινήσετε την καριέρα σας. Έτσι, εσείς επιλέγετε αν θα μπείτε κατευθείαν στα βαθειά δοκιμάζοντας τις αντοχές και τις ικανότητές σας με το MotoGP ή θα προσπαθήσετε να μπείτε σταδιακά στο κλίμα με το πρωτάθλημα της Red Bull και τα χαμηλού κυβισμού δίκυκλα, ανεβαίνοντας κάθε χρόνο και κατηγορία (Moto3, Moto-e, Moto2 έως το MotoGP). Αυτή η σταδιακή ανέλιξη είναι κάτι που θα βοηθήσει κυρίως τους πιο άπειρους να εγκλιματιστούν με την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας, τον τρόπο που αντιδρά στις εντολές μας, όπως και στην εκμάθηση των πιστών. Πριν ξεκινήσετε την καριέρα σας μπορείτε να επιλέξετε τα χρώματα που θα σας συνοδεύουν στη στολή σας, να φτιάξετε το κράνος σας με τα σχέδια που επιθυμείτε, όπως ακόμα και το νούμερο που θα σας συντροφεύει στην καριέρα σας.
Κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών ημερών, μπορείτε να πάρετε μέρος σε όλες τις περιόδους δοκιμών στην πίστα, ή απλά να επιλέξετε να ξεκινήσετε τον αγώνα, είτε έχετε λάβει μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές είτε όχι. Αυτό εξαρτάται απόλυτα από εσάς και από τον πόσο χρόνο θέλετε να δαπανήσετε σε κάθε πίστα.
Τα υπόλοιπα modes αποτελούνται από το Quick Modes, τα Historical Challenges και το Local Multiplayer. Τα Quick Modes περιλαμβάνουν το Grand Prix, όπου επιλέγετε τις συνθήκες του αγώνα που θέλετε να συμμετάσχετε από όποια κατηγορία επιθυμείτε: MotoGP, Moto2, Moto 3, Red Bull Rookies Cup, MotoE (ναι, ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες με τον χαρακτηριστικό τους ήχο), MotoGP 4-Stroke και 500cc 2-stroke (οι δύο τελευταίες κατηγορίες είναι ιστορικές, με συμμετέχοντες οδηγούς που έγραψαν ιστορία στο σπορ ανά τα έτη). Επίσης, το Championship επιστρέπει στον χρήστη να ξεκινήσει ένα πρωτάθλημα της επιλογής του από τις παραπάνω κατηγορίες, ενώ στο Time Trial θα τρέχετε με σκοπό να κάνετε όσο πιο γρήγορο γύρο μπορείτε σε μια πίστα, ενώ υπάρχει και παγκόσμιο online leaderboard για ένα επιπλέον κίνητρο.
Το πιο ιδιαίτερο mode από όλα όμως είναι το Historical Challenges, στο οποίο καλείστε να ζήσετε μεγάλες στιγμές από την ιστορία του σπορ, χωρισμένες σε 4 μεγάλες κατηγορίες: 500cc Heroes, The Dawn of the MotoGP, Great Rivalries και The Modern Era. Εκεί θα βρείτε όλους τους αγαπημένους σας οδηγούς με τις μοτοσυκλέτες τους, όπου αναπαριστάνονται μεγάλες μάχες του παρελθόντος που έγραψαν ιστορία, όπως για παράδειγμα τη μάχη του Valentino Rossi με τον Sete Gibernau στο Brno το 2003. Καταφέρνοντας να ολοκληρώσετε τα challenges με επιτυχία ξεκλειδώνει και ο αντίστοιχος οδηγός με τη μοτοσυκλέτα της περιόδου, ώστε να μπορέσετε να τον χρησιμοποιήσετε στα υπόλοιπα modes του παιχνιδιού.
Όσον αφορά την απεικόνιση, φαίνεται ότι έχουν γίνει αρκετοί συμβιβασμοί ώστε το παιχνίδι να τρέχει στην υβριδική κονσόλα της Nintendo. Αρκετά pop-up στην πίστα, όπως δέντρα, εξέδρες κλπ, χαμηλής ποιότητας σκιές και textures στις στολές. Παρόλα αυτά, σε φορητό παιχνίδι το MotoGP φαίνεται πανέμορφο και είναι πραγματική απόλαυση. Τα σημεία που ζορίζουν τον τίτλο είναι η εκκίνηση, όπου υπάρχουν όλες οι μηχανές στην οθόνη, όπως και όταν ο καιρός είναι βροχερός. Ο ήχος επίσης είναι αρκετά μονότονος δεν προσφέρει κάτι περισσότερο στον ρεαλισμό, αφού δε “γεμίζει” την πίστα, ειδικά όταν υπάρχουν πολλές μηχανές κοντά στον παίχτη.
Στα του χειρισμού το παιχνίδι παραδίδει μαθήματα. Οι αντιδράσεις των μοτοσυκλετών είναι πλήρως ρεαλιστικές και αν προσπαθήσετε να μπείτε σε μια στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα από όσα σας επιτρέπει η διαθέσιμη πρόσφυση θα βρεθείτε στο χαλίκι… Δυστυχώς, λόγω του ότι η κονσόλα δε διαθέτει αναλογικές σκανδάλες, η ρύθμιση της ποσότητας του γκαζιού και του φρένου που θέλετε να εφαρμόσετε δεν είναι εφικτή και έτσι θα βρεθείτε πολλές φορές να πατάτε και να αφήνετε το γκάζι πολύ γρήγορα ώστε να έχετε μια πιο ομαλή έξοδο από την στροφή, ενώ το traction control του παιχνιδιού δε λύνει το πρόβλημα.
Στα αρνητικά της έκδοσης του Nintendo Switch έχουμε την πλήρη απουσία online multiplayer mode, το οποίο έχει αντικατασταθεί από τοπικό παιχνίδι, όπου κάθε παίχτης πρέπει να διαθέτει τη δική κονσόλα με ένα αντίτυπο του παιχνιδιού.
Ιδανικό για φορητές κόντρες!
Σε γενικές γραμμές η κυκλοφορία του MotoGP για το Nintendo Switch είναι σίγουρα η μόνη λύση για τους λάτρεις του σπορ που θέλουν να παίζουν σε φορητό σύστημα και αυτό το καταφέρνει αρκετά καλά, παρά τους περιορισμούς του hardware. Εάν είστε κάτοχοι και μιας "μεγάλης" κονσόλας ίσως θα έπρεπε να κοιτάξετε σε αυτή την έκδοση, δεδομένου ότι σας ενδιαφέρει το παιχνίδι στη μεγάλη οθόνη, μιας και θα έχετε διαθέσιμα και τα mode που λείπουν από το Nintendo Switch (Online Multiplayer και Race Director). Τα πολλά modes όμως είναι κάτι που σίγουρα θα σας κρατήσουν απασχολημένες/ους για πολύ καιρό!
1 Comment