Nintendo 3DS Nintendo 3DS Reviews

Metroid: Samus Returns Review

Metroid: Samus Returns Review

H Nintendo στα πρώτα της και τολμηρά βήματα με το NES  πειραματιστήκε και κυκλοφόρησε παιχνίδια με διαφορετικά περιβάλλοντα. Mεγαλύτερο παράδειγμα η σειρά Metroid. Η Sci-fi εκδοχή της Nintendo ήταν πρωτοποριακή στην ιδέα της μη γραμμικής εξερεύνησης, πετώντας τους παίχτες σε ένα σύνθετο  περιβάλλον, προκαλώντας τους να το εξερευνήσουν και να βρουν ένα τρόπο διαφυγής με ελάχιστες οδηγίες.

Mπορείτε να δείτε την επιρροή του Metroid σε παιχνίδια όπως το Castlevania και νέα βιντεοπαιχνίδια όπως το Ori & the Blind Forest και Hollow Knight.

Η βασική δομή της σειράς παραμένει η ίδια. Η Samus θέτει ως στόχο να εξοντώσει τα υπολείμματα των παρασιτικών ειδών και να εξοντώσει και τα 40 Metroid στο πλανήτη. Εκτός από μια πολύ σύντομη εισαγωγή και εξήγηση των βασικών μηχανισμών του παιχνιδιού, το Samus Returns σε αφήνει ολομόναχο σου. Είστε ελεύθεροι να εξερευνήσετε ότι θέλετε χωρίς cutscenes και εκτενή διάλογο. Μέσω της εξερεύνησης και πειραμάτων, θα μάθετε να περιηγείστε στους περίπλοκους διαδρόμους εξοντώνοντας τους διάφορους εχθρούς. Ο βαθμός δυσκολίας των περιοχών εξελίσσεται λογικά, αναβαθμίζοντας την πολυπλοκότητα. Τόσο από την άποψη της διάταξης, όσο και των εχθρών, χωρίς οι τελευταίοι  να γίνονται δυσβάσταχτοι.

Η σειρά Metroid είναι γνωστή για το εξαιρετικό world design, κάτι που είναι εμφανές και στο Samus Returns. Γρήγορα ξεκλειδώνεις ένα scanner που εκπέμπει ένα παλμό, αποκαλύπτοντας μια μικρή περιοχή γύρω από την Samus καθώς  και τα αντικείμενα στην περιοχή αυτή. Ο μηχανισμός του scanner δεν χαλάει την εμπειρία, αλλά η τοποθέτηση των αντικείμενων μέσα στο περιβάλλον καθιστά την εύρεση πολλαπλών αναβαθμίσεων εύκολη, χάνοντας τη μαγεία της εξερεύνησης, καθώς κάνει την διαχείριση των αντικείμενων πιο εύκολη. Λαμβάνοντας υπόψη πόσο μεγάλες είναι αυτές οι περιοχές, το παιχνίδι εξακολουθεί να δίνει την αίσθηση μιας περιπέτειας,  καθώς αποκαλύπτονται αργά αργά μικρά κομμάτια κάθε φορά και υπάρχει μια σταθερή αίσθηση προόδου.

 

Η κύρια προσθήκη στους μηχανισμούς του παιχνιδιού είναι το Melee counter-attack. Οι πιο πολλοί εχθροί καθώς και τα bosses, πριν επιτεθούν εκπέμπουν μια λάμψη η οποία δηλώνει τη περίοδο που μπορείς να αντεπιτεθείς. Εάν επιτύχεις, ο εχθρός γίνεται ευάλωτος για λίγα δευτερόλεπτα. Ο μηχανισμός φαίνεται “ότι σπάει το παιχνίδι” αλλά κάτι τέτοιο δεν υφίσταται καθώς αυτός ο μηχανισμός σε βγάζει σε μειονεκτική θέση όταν βρίσκονται πάνω από έναν εχθροί κοντά σου.

Από άποψη παρουσίασης, ήχου και γενικής ατμόσφαιρας, το Samus Returns τα κάνει όλα φανταστικά. Ο συνδυασμός των ερειπίων με τις κραυγές των Metroid σε μακρινή απόσταση προσδίδει ένα τέλειο επίπεδο φόβου και δισταγμού. Οι εχθροί είναι εξαιρετικά σχεδιασμένοι καθώς και τα background δημιουργούν την τέλεια ατμόσφαιρα. Το soundtrack αποτελείται από κλασσικά κομμάτια του Metroid σε διασκευή.

Δεν υπάρχει τίποτα το επαναστατικό στο Samus Returns αλλά δε χρειάζεται κιόλας, όλα τα στοιχεία τα οποία έκαναν συνταρακτική τη σειρά αυτή είναι εμφανής στο παιχνίδι. Η MercurySteam φάνηκε ότι κατάλαβε τι χρειάζεται ένα Metroid παιχνίδι και επικεντρώθηκε πάνω σε αυτό.

[wp-review id=”14790″]

Αφήστε μια απάντηση