- Νέα πατέντα της Nintendo δείχνει ότι το Switch 2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει AI upscaling τύπου DLSS - 3 Ιανουαρίου 2025
- Τίτλοι τέλους για την Punch-Out!! σειρά; - 3 Ιανουαρίου 2025
- Trailer και ημερομηνία κυκλοφορίας για το Boti: Byteland Overclocked - 3 Ιανουαρίου 2025
Ακόμη και με το κλείσιμο της τεράστιας οικονομίας των ΗΠΑ λόγω της πανδημίας του κορονοϊου , ο κλάδος των videogames αύξησε τις διαφημιστικές δαπάνες για την τηλεόραση κατ εκτίμηση στα 17,3 εκατομμύρια δολάρια τον Μάρτιο – 5,3 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα από τα έξοδα του Φεβρουαρίου .
Το GamesBeat έχει συνεργαστεί με το iSpot.tv για τη συνεχή μέτρηση της τηλεοπτικής διαφήμισης και την κατανομή της, για να μας παρέχει μια μηνιαία αναφορά σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο δαπανούνται οι videogame διαφημίσεις. Τα παρακάτω αποτελέσματα αφορούν τις πέντε κορυφαίες μάρκες του κλάδου τυχερών παιχνιδιών το Μάρτιο, οι οποίες κατατάσσονται βάσει των εκτιμώμενων εθνικών δαπανών για τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Η πρώτη θέση πηγαίνει στη Nintendo με εκτιμώμενη δαπάνη 14,6 εκατομμυρίων δολαρίων – πάνω από 3 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα από τα έξοδα της τον Φεβρουάριο. Ειδικότερα, ήταν η μόνη εταιρεία videogames που ξόδεψε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια το Μάρτιο. Η Nintendo παρουσίασε 20 διαφημίσεις πάνω από 3.000 φορές, δημιουργώντας 793 εκατομμύρια εμφανίσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων. Η διαφήμιση βέβαια με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό τοποθέτησης (περίπου 2,6 εκατομμύρια δολάρια) ήταν του ” Animal Crossing: New Horizons “