Ειδήσεις

Ιndie dev λέει ότι αρκεί το λογότυπο του Switch στο thumbnail του YouTube για να αυξήσει τις προβολές!

Ιndie dev λέει ότι αρκεί το λογότυπο του Switch στο thumbnail του YouTube για να αυξήσει τις προβολές!
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Το 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία της βιομηχανίας παιχνιδιών τα τελευταία 𝟕+ χρόνια. Το σύστημα έχει πουλήσει πάνω από 𝟏𝟓𝟎 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως και συνεχίζει να αυξάνει τη συγκομιδή του.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί πεινασμένοι παίκτες του 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 εκεί έξω, και προφανώς είναι περισσότερο από πρόθυμοι να ελέγξουν οτιδήποτε κατευθύνεται προς την πλατφόρμα. Το 𝐢𝐧𝐝𝐢𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝 του 𝐊𝐚𝐦𝐢𝐭𝐬𝐮𝐛𝐚𝐤𝐢 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨, 𝐀𝐍𝐌𝐂, έχει παρατηρήσει κάτι με τα 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥𝐞𝐫𝐬 που δημοσιεύουν στο επίσημο κανάλι τους στο 𝐘𝐨𝐮𝐓𝐮𝐛𝐞. Όταν πρόκειται για μικρογραφίες με το λογότυπο του 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 και τίτλους 𝐘𝐨𝐮𝐓𝐮𝐛𝐞 που περιλαμβάνουν τη λέξη 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡, φαίνεται ότι αυτός ο συνδυασμός οδηγεί σε σημαντικά αυξημένες προβολές σε ό,τι κι αν είναι το βίντεο. Μπορείτε να το διαπιστώσετε αυτό απλά κοιτάζοντας το κανάλι 𝐘𝐨𝐮𝐓𝐮𝐛𝐞 της 𝐀𝐍𝐌𝐂, αλλά ο 𝐎𝐤𝐚 της 𝐀𝐍𝐌𝐂 μοιράστηκε επίσης κάποιες πληροφορίες.

Σε συνέντευξή του στο 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐦𝐚𝐭𝐨𝐧-𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚, ο 𝐎𝐤𝐚 επιβεβαίωσε αρχικά ότι όλες οι προβολές που έχουν λάβει τα 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥𝐞𝐫 τους είναι οργανικές και όχι πληρωμένες. Ο 𝐎𝐤𝐚 είπε επίσης ότι πιστεύουν ότι το λογότυπο/το όνομα του 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 ενισχύει τις προβολές λόγω του ότι έχει κάτι να κάνει με τα προτεινόμενα βίντεο του 𝐘𝐨𝐮𝐓𝐮𝐛𝐞, από όπου προέρχονται πολλά κλικ. Προφανώς, όταν οι άνθρωποι βλέπουν αυτό το λογότυπο και το όνομα, ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα. Επιπλέον, αυτό σχετίζεται ειδικά με το 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡, καθώς τα 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥𝐞𝐫 με το λογότυπο ή το όνομα 𝐒𝐭𝐞𝐚𝐦 δεν έτυχαν της ίδιας προσοχής. Φυσικά, το μεγάλο ερώτημα είναι αν αυτή η τακτική οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.

Σύμφωνα με τον 𝐎𝐤𝐚, δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη συσχέτιση εκεί. Με άλλα λόγια, το λογότυπο/όνομα του 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 θα κάνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ σε ένα τρέιλερ ή βίντεο, αλλά το ίδιο το παιχνίδι πρέπει να πείσει για την αγορά.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση