- Ας γνωρίσουμε την εκκεντρική Agnes του The Stone Of Madness - 15 Ιανουάριος 2025
- Δυνατό trailer με τα bosses της επερχόμενης Tomb Raider 4 – 6 Remastered συλλογής - 15 Ιανουάριος 2025
- [Φήμη] Η Ubisoft έχει σχεδιάσει “περισσότερα από μισή ντουζίνα παιχνίδια” για το Switch 2 - 14 Ιανουάριος 2025
Βρισκόμαστε μόλις λίγες μετά την κυκλοφορία του Super Mario Bros. Wonder στο Switch και, όπως έχει γίνει κάτι σαν παράδοση, η Nintendo δημοσίευσε τα δύο πρώτα μέρη μιας ολοκαίνουργιας σειράς συνεντεύξεων “Ask the Developer” σχετικά με το παιχνίδι.
Η συζήτηση καλύπτει μια σειρά θεμάτων, όπως το πώς η ομάδα κατέληξε στο θέμα του “θαύματος – Wonder” και τις αλλαγές που έχουν γίνει στα γραφικά και τον ηχητικό σχεδιασμό του παιχνιδιού, αλλά ένα τμήμα που μας έκανε αμέσως εντύπωση ήταν για την επιρροή που είχε η ταινία The Super Mario Bros. Movie της Illumination στο παιχνίδι. Θα μπορούσατε να υποθέσετε ότι η επιτυχία της ταινίας (θυμηθείτε, τίτλος και ταινία ήταν σε εξέλιξη περίπου την ίδια εποχή) θα “βάρυνε”έπαιζε” πολύ στο μυαλό των προγραμματιστών, επηρεάζοντας ενδεχομένως ακόμη και τα νέα σχέδια των αδερφών για το παιχνίδι- αλλά, όπως αποδεικνύεται, αυτό δεν συνέβη.
Όταν ρωτήθηκαν για τον αντίκτυπο της ταινίας στα σχέδια των χαρακτήρων του Wonder, η πλειοψηφία του πάνελ της συνέντευξης – στο οποίο συμμετέχουν μεταξύ άλλων ο παραγωγός Takashi Tezuka, ο σκηνοθέτης Shiro Mouri και ο διευθυντής ήχου Koji Kondo – απάντησαν αρνητικά. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Masanobu Sato εξηγεί ότι η ομάδα “δεν γνώριζε τίποτα για το περιεχόμενο της ταινίας κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης“, αντ’ αυτού ανέφερε τη φιλοδοξία να ξεπεράσει τα 3D μοντέλα του New Super Mario Bros. ως έναν πιο επιδραστικό λόγο πίσω από τα φρέσκα σχέδια χαρακτήρων.