- Δύσκολο το ευρωπαϊκό top 10 πωλήσεων για νέους τίτλους - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Αντιμέτωπη με αγωγή η Sega από τον μουσικό & τραγουδιστη του ‘Live And Learn’ theme του Sonic Adventure 2 - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Νέο trailer για το One Piece Odyssey - 23 Δεκεμβρίου 2024
Τα κάτωθι εκπορεύονται από μια συνέντευξη στο Kotaku με τον Masahiro Higuchi από την Intelligent Systems και τον Yosuke Hayashi από την Koei Tecmo …
Για τη λειτουργία hardcore και την απώλεια χαρακτήρων:
Hayashi : Ξέρουμε ότι οι οπαδοί του Fire Emblem είναι και σκληροπυρηνικοί και casual παίκτες, και όπως έχουμε επιλογές σε όλους τους Fire Emblem τίτλους, έτσι και εδώ προσφέρουμε και ένα [hardcore mode] σε αυτό το παιχνίδι. Μπορείτε να επιλέξετε μια πιο δύσκολη λειτουργία όπου πρέπει να σκεφτείτε στρατηγικά ή αλλιώς θα χάσετε χαρακτήρες ή μια πιο απλή λειτουργία όπου δεν θα χάσετε χαρακτήρες.
Σχετικά με το permadeath
Hayashi : Ίσως όχι με τον ίδιο τρόπο όπως τα κύρια παιχνίδια Fire Emblem, αλλά με έναν τρόπο που θα μπορούσε να έχει νόημα για ένα παιχνίδι Warriors.
Σχετικά με την έκκληση προς τους οπαδούς της σειράς κατά την επιλογή χαρακτήρων:
Hayashi : Θέλαμε πραγματικά να επιλέξουμε χαρακτήρες από περίπου τρία παιχνίδια που έχουν νόημα από την οπτική ενός οπαδού των τίτλων. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε τα Shadow Dragon, Awakening και Fates .
Σχετικά με την κυκλοφορία του Shadows of Valentia και το remake τίτλων:
Higuchi : Δεν έχουμε συγκεκριμένα σχέδια για άλλα remake, αλλά αν προκύψει η ευκαιρία, θα ήθελα πολύ να κάνω μια νέα έκδοση του Famicom Wars.