- Δυνατό trailer με τα bosses της επερχόμενης Tomb Raider 4 – 6 Remastered συλλογής - 15 Ιανουάριος 2025
- [Φήμη] Η Ubisoft έχει σχεδιάσει “περισσότερα από μισή ντουζίνα παιχνίδια” για το Switch 2 - 14 Ιανουάριος 2025
- Έρχεται demo για το Phantom Brave: The Lost Hero - 14 Ιανουάριος 2025
Καθώς η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών συνεχίζει να εξελίσσεται, γίνεται και πάλι λόγος για τη βιωσιμότητα των παιχνιδιών κονσόλας. Σε συνέντευξη με το 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐠𝐚𝐦𝐞𝐫, το πρώην αφεντικό της 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐒𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐒𝐡𝐚𝐰𝐧 𝐋𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧 μοιράστηκε τις σκέψεις του σχετικά με αυτό το θέμα. Ενώ έχει σημάνει συναγερμό για την “𝐗𝐛𝐨𝐱 εναντίον 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐒𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧” “διαμάχη”, πιστεύει ότι είναι σημαντικό να αμφισβητηθεί ο σκοπός αυτών των συστημάτων στο μέλλον, αλλά όσον αφορά το μέλλον της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨, ο 𝐋𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧 δεν φαίνεται να ανησυχεί καθόλου.
Όπως λέει ο ίδιος, η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 λειτουργεί μέσα στο δικό της “𝐎𝐰𝐧 𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐈𝐝𝐚𝐡𝐨” :
Ερώτηση:
“Μπορούν οι κονσόλες να συνεχίσουν να υπάρχουν, μακροπρόθεσμα; Το 𝐗𝐛𝐨𝐱 εκδίδει ήδη σε πολλαπλές πλατφόρμες, και τώρα σε αντίπαλες κονσόλες. Θα μπορέσει το 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐒𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 να επιβιώσει άλλα 𝟑𝟎 χρόνια εκδίδοντας μόνο για τις δικές του κονσόλες και το 𝐏𝐂;“
𝐒𝐡𝐚𝐰𝐧 𝐋𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧: “Ας αφήσουμε τη 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 στην άκρη για ένα λεπτό, επειδή ζει στο δικό της “𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐈𝐝𝐚𝐡𝐨”, όπου οι νόμοι της φυσικής εφαρμόζονται με διαφορετικούς τρόπους. Αλλά με το 𝐗𝐛𝐨𝐱 εναντίον του 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐒𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, ο αγώνας 𝐀𝐥𝐢 εναντίον 𝐅𝐫𝐚𝐳𝐢𝐞𝐫… Ειλικρινά, πρέπει να αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε ποιος είναι ο σκοπός μιας ιδιόκτητης κονσόλας και αν αυτό μπορεί να συνεχίσει να ισχύει.”
Η επιτυχία της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 τις τελευταίες δεκαετίες συνδέεται συχνά με την υιοθέτηση της στρατηγικής του “μπλε ωκεανού” (𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐎𝐜𝐞𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐠𝐲) – που της επιτρέπει να αξιοποιεί νέες αγορές, να διαχωρίζεται από τον ανταγωνισμό και να διευρύνει το κοινό της μέσω της καινοτομίας, αντί να επικεντρώνεται σε μια κούρσα 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐰𝐚𝐫𝐞.
Μετά τη γενιά του 𝐆𝐚𝐦𝐞𝐂𝐮𝐛𝐞, η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 εφάρμοσε αυτή τη στρατηγική κατά την εποχή του 𝐖𝐢𝐢 και του 𝐃𝐒. Το 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 επαναπροσδιόρισε επίσης το 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐨𝐥𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 με τις υβριδικές του δυνατότητες και το 𝐖𝐢𝐢 𝐔 άνοιξε το δρόμο για αυτό το όραμα σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐨𝐟 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚, 𝐑𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐅𝐢𝐥𝐬-𝐀𝐢𝐦é.