- Δύσκολο το ευρωπαϊκό top 10 πωλήσεων για νέους τίτλους - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Αντιμέτωπη με αγωγή η Sega από τον μουσικό & τραγουδιστη του ‘Live And Learn’ theme του Sonic Adventure 2 - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Νέο trailer για το One Piece Odyssey - 23 Δεκεμβρίου 2024
Στους αγώνες το σκηνικό απλό και εξαιρετικά άμεσο: ξεκινάμε ένα mini πρωτάθλημα με 4 πίστες – αγώνες που τις διανύουμε για 3 γύρους, για καθένα από τα ως άνω κύπελλα. Στο τέλος κάθε αγώνα και ανάλογα με τη θέση μας, παίρνουμε από 1 ως 15 πόντους. Σκοπός, αν μη τι άλλο, είναι στο τέλος να είμαστε στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας! Βέβαια όπως εύκολα θα διαπιστώσετε, το ζουμί πέραν των αλά Ayrton Sena οδηγικών δυνατοτήτων μας, είναι τα δύο αντικείμενα που κρατάμε. Τα οποία μπορούν εξαιρετικά εύκολα να φέρουν τα πάνω κάτω στον αγώνα, χαλώντας ακόμα και … φιλίες έστω και προσωρινά (θέλουμε να πιστεύουμε)! Το τι κάνει κάθε αντικείμενο το αφήνουμε στη διακριτική παιχτική σας ευχέρεια για να το ανακαλύψετε. Θα αναφερθούμε όμως, συγκεκριμένα σε 2 αντικείμενα, καθώς αποτελούν φρέσκια προσθήκη στη σειρά : στο Boo Item με το οποίο κλέβουμε στην κυριολεξία ένα αντικείμενο από κάποιον διαγωνιζόμενο, και το Feather το οποίο μας επιτρέπει να κάνουμε ένα απίστευτο άλμα!
Οι βετεράνοι οδηγοί, θα απολαύσουν επίσης τα νέα χαρακτηριστικά του Deluxe. Όπως το τριπλό επίπεδο που προστέθηκε στο turbo boost, επ ονόματι Trible boost, που παίρνετε για να γλιστράτε δίχως αύριο γύρω από τις στροφές! Οι δοκιμασίες χρόνου των 200cc (Time Trials ντε!), θα δώσουν σε όσους περηφανεύονταν πως κατάκτησαν την Wii U έκδοση, ένα τελείως νέο προς κατάκτηση επίτευγμα, ενώ η δυνατότητα κράτησης δύο αντικειμένων ταυτόχρονα, θα ενθαρρύνει μια πιο στοχευμένη τακτική χρήσης αντικειμένων. Ναι, πλέον μπορούμε να κρατάμε όχι 1, αλλά 2 αντικείμενα για να εξοντώσουμε τους αντιπάλους μας! Ωστόσο να σημειώσουμε πως ΔΕΝ μπορούμε να αλλάξουμε τη σειρά τους. Έτσι αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το 2ο αντικείμενο πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αρχικά το πρώτο και έπειτα το δεύτερο. Αυτή η προσθήκη αλλάζει άρδην όπως είπαμε και την τακτική μας. Για παράδειγμα μια συνηθισμένη ενέργεια όταν είμαστε πρώτοι σε μια πίστα είναι να κρατάμε μια μπανάνα ή ένα κέλυφος πίσω μας, ώστε να αναχαιτίσουμε εισερχόμενα κόκκινα και πράσινα καβούκια. Τώρα όμως οι παίχτες, ίσως και στη βιασύνη τους, μπορούν να πετάνε αυτά τα αντικείμενα για χάρη του 2ου αντικειμένου που θα έχουμε όπως το super horn που είναι και το μόνο που με λίγη τύχη και σωστό timing αποσιωπά τις καταστροφικές συνέπειες ενός μπλε καβουκιού!
Αλλά ένα υπέροχο προσόν του νέου Mario Kart 8 Deluxe που λάτρεψα, είναι μερικά νέα προαιρετικά χαρακτηριστικά που απευθύνονται ειδικά σε άπειρους παίκτες: το έξυπνο σύστημα διεύθυνσης (Smart Steering), το οποίο θα ανακατευθύνει αυτόματα έναν παίχτη που βγαίνει εκτός πορείας, όπως και την αυτόματη επιτάχυνση (Auto-accelerate). Παρόλο που τα παιχνίδια του Mario Kart ήταν πάντα ισορροπημένα για να επιτρέψουν στους παίκτες που έχουν λιγότερες πιθανότητες να προλάβουν να κατακτήσουν μια καλή θέση, κυρίως με την ανταμοιβή τους με καλύτερα αντικείμενα όπως αστέρια, bullet Bills και άλλα, ποτέ δε βοηθούσαν στο καθαρό κομμάτι της οδήγησης τον παίχτη, αφήνοντάς τον να βγάλει μόνος του το (γρήγορο) φίδι από την τρύπα. Αυτό φαίνεται εξαιρετικά λογικό με την επικρατούσα “hardcore” λογική μας. Ωστόσο το Mario Kart 8 Deluxe αλλά ακόμα και το ίδιο το Switch προορίζεται για άμεση διασκέδαση/παιχνίδι από οποιαδήποτε ομάδα ανθρώπων. Λόγου χάρη το δικό μου οικιακό setup περιλαμβάνει πέραν της αφεντομουτσουνάρας μου και τους 2 γιούς και τη γυναίκα μου. Με τα 2 ως άνω στοιχεία ενεργοποιημένα μπορούμε όλοι όχι μόνο να ευχαριστηθούμε τον τίτλο αλλά και οι λιγότερο ικανοί να είναι άμεσα ανταγωνιστικοί με καλύτερους παίχτες, χάριν πάντα της διασκέδασης!
2 Comments