nintypedia Γενικά για τη Nintendo

[Nintypedia] Yoshiaki Koizumi!

[Nintypedia] Yoshiaki Koizumi!
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Ο Koizumi στη φιλοσοφία σχεδιασμού του παιχνιδιού

Ο Koizumi είναι –θα λέγαμε- προστατευόμενος (protégé) του Shigeru Miyamoto και συχνά αντλεί τις ιδέες του από πραγματικά συμβάντα και εμπειρίες όπως η πεζοπορία σε ένα δάσος. Όταν δημιουργεί φανταστικούς κόσμους, προσπαθεί να εκπλήξει τους παίκτες με εντυπωσιακά περιβάλλοντα και δύσκολη μηχανική παιχνιδιού, εξασφαλίζοντας παράλληλα την “ευκολία χρήσης“, δηλαδή τα κατανοητά controls.

Είπε ότι το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του σε ένα βιντεοπαιχνίδι το δαπανά στη δημιουργία των χαρακτήρων και τις ικανότητές τους, προκειμένου να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ “διασκέδασης και πολυπλοκότητας” στον έλεγχο.

Ο Koizumi ανέφερε το ρυθμό (tempo) ως  ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός παιχνιδιού Mario , ενώ πρόβλεψε τις αναμενόμενες προκλήσεις σε έναν τίτλο όπως το Zelda .

Σε αντίθεση με το Miyamoto, ο Koizumi προσπαθεί συχνά να εισαγάγει στοιχεία ιστορίας στα βιντεοπαιχνίδια στα οποία εργάζεται. Εκπαιδεύει το προσωπικό του υποδεικνύοντας την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουν αντί να τους δίνει τη λύση σε κάποιο πρόβλημα.

 

Εάν σκέφτεστε τα παιχνίδια μόνο ως ένα μέσο με το οποίο αλληλεπιδράτε, σας λείπει η κατανόηση της βαθύτερης ουσίας του. Οι εμπνεύσεις που τείνω να αξιοποιήσω προέρχονται από την πραγματική ζωή. Έστω ότι πηγαίνετε πεζοπορία σε ένα βουνό και βλέπετε μια σπηλιά, αναπόφευκτα σκέφτεστε: τι είναι μέσα; Αυτή είναι αυτή η αίσθηση του ενθουσιασμού που θέλω οι παίκτες να νιώσουν!

Σελίδες: 1 2 3 4

Αφήστε μια απάντηση