- Δύσκολο το ευρωπαϊκό top 10 πωλήσεων για νέους τίτλους - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Αντιμέτωπη με αγωγή η Sega από τον μουσικό & τραγουδιστη του ‘Live And Learn’ theme του Sonic Adventure 2 - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Νέο trailer για το One Piece Odyssey - 23 Δεκεμβρίου 2024
Το 2003, ο Koizumi μεταπήδησε στο Τμήμα Ανάπτυξης Λογισμικού της Nintendo και σκηνοθέτησε το 2D platformer Donkey Kong: Jungle Beat . Μάλιστα η side-scrolling φύση του τίτλου προήλθε από την προσπάθεια του Koizumi να ξεπεράσει τα πολύπλοκα camera controls σε 3D τίτλους.
Αυτές οι προσπάθειες συνεχίστηκαν στον επόμενο τίτλο του, το Super Mario Galaxy . Τα σφαιρικά επίπεδα του παιχνιδιού εξάλειψαν την πιθανότητα απώλειας του παίκτη από την οθόνη ή την ανάγκη προσαρμογής της camera όταν ο ήρωάς μας φτάνει στο τέλος μιας επίπεδης επιφάνειας.
Ο Koizumi σκηνοθέτησε το Super Mario Galaxy και συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία της ιστορίας του, αποφασίζοντας να συμπεριληφθεί το βιβλίο παραμυθιού που αναφέρει το ιστορικό των χαρακτήρων.
Μετά από αυτή την μεγάλη επιτυχία, προήχθη σε παραγωγό και διευθυντή του Tokyo Software Development Group στο τμήμα Entertainment & Development Entertainment της εταιρείας.
Τον Σεπτέμβριο του 2015, έγινε Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της νεοσυσταθείσας Διεύθυνσης Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Διασκέδασης .
Ο Koizumi επίσης εργάστηκε ως Γενικός Παραγωγός της κονσόλας παιχνιδιών βίντεο Nintendo του 2017, του Nintendo Switch !