- Νέο trailer για το One Piece Odyssey - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Πάμε να δούμε το οpening trailer του δυνατού Suikoden 2 HD Remaster: Dunan Unification War - 23 Δεκεμβρίου 2024
- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
Ο Yoshiaki Koizumi ( 小泉 歓 晃 ) είναι ένας σχεδιαστής , σκηνοθέτης και παραγωγός videogames . Εργάζεται για τη Nintendo όπως όλοι γνωρίζετε και συγκεκριμένα είναι ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του τμήματος Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Ψυχαγωγίας της εταιρείας. Είναι γνωστός για την δουλειά του μέσα στο Mario και τη σειρά The Legend of Zelda !
Ο Koizumi λοιπόν γεννήθηκε στο Mishima της Shizuoka, στις 29 Απριλίου 1968. Έπαιξε το πρώτο του video game, το Super Mario Bros : The Lost Levels , στην ηλικία των 21 ετών, όταν δανείστηκε την κονσόλα ενός φίλου. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Σχεδιασμού (Visual Concept Planning Department ) του Πανεπιστημίου Τεχνών της Οζάκα. Σπούδασε κινηματογράφο, δράμα, animation και σε μικρότερο βαθμό storyboarding.
Αρχικά σκόπευε να γίνει σκηνοθέτης ταινιών, αλλά προχώρησε σε συνεργασία με την Nintendo για να επιδιώξει το στόχο του: να δημιουργήσει ένα είδος δράματος που βιώνεται μόνο μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια!
Η κοντινή απόσταση της εταιρείας με το πανεπιστήμιο του μάλιστα διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην επιλογή της εν λόγω σταδιοδρομίας!
Αφού ο Koizumi προσχώρησε στην Nintendo τον Απρίλιο του 1991, σε ηλικία 23 ετών, εργαστηκε στο εγχειρίδιο (manual) για το The Legend of Zelda: A Link to the Past , για το οποίο έκανε την καλλιτεχνική διάταξη. Συνέβαλε στην ιστορία του παιχνιδιού και τα σχέδια των τριών θεοτήτων Din, Farore και Nayru. Για το sequel, το The Legend of Zelda: Link’s Awakening , ανέλαβε και πάλι το σχεδιασμό του εγχειριδίου. Ωστόσο, δεδομένου ότι η ανάπτυξη του τίτλου ήταν σε πρώιμα στάδια, ο Koizumi επωμίστηκε όλη την ιστορία του και κατέληξε σε ιδέες όπως το ονειρικό Koholint Island. Εργάστηκε επίσης για το σχεδιασμό των αλληλεπιδράσεων με τους χωρικούς ενώ έγραψε τις ατάκες της κουκουβάγιας και του Wind Fish. Επίσης πειραματίστηκε με ένα πολυγωνικό side-scrolling remake του Zelda II: The Adventure of Link. Αναπτύχθηκε για το Super Nintendo, με το πρωτότυπο να βασίζεται στην chanbara , έναν τύπο ιαπωνικής ξιφομαχίες. Στο Super Mario 64 , ο Koizumi έγινε βοηθός σκηνοθέτη και σχεδίασε τρισδιάστατα μοντέλα, μεταξύ άλλων, που αφορούν τις κινήσεις για το κολύμπι του Mario σε συνεργασία πάντα με τον πανμέγιστο Shigeru Miyamoto .