Ειδήσεις

Το Nintendo Switch αντιπροσωπεύει το 52% όλων των πωλήσεων κονσολών

Το Nintendo Switch αντιπροσωπεύει το 52% όλων των πωλήσεων κονσολών
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Nintendo Switch, Grand Theft Auto 5, FIFA 20, Call of Duty: Modern Warfare και Dragon Ball Z: Kakarot ήταν οι μεγάλοι νικητές των πωλήσεων τον Ιανουάριο στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία και την Αυστραλία. Όλα αυτά σύμφωνα με τα στοιχεία του GSD [ που ανήκει στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Εμπορίου ISFE] που αναλύθηκαν από το GamesIndustry.biz . Τα δεδομένα περιλαμβάνουν αριθμούς λιανικής πώλησης από 17 χώρες και ψηφιακά δεδομένα λήψης από 16 μεγάλους εκδότες σε περίπου 50 αγορές. Οι πλήρεις λεπτομέρειες ακολουθούν

Αρχικά άνω από 15 εκατομμύρια ΑΑΑ παιχνίδια πωλήθηκαν στις ως άνω περιοχές κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου, σημειώνοντας μικρή αύξηση κατά 1,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από 12 μήνες.

Λόγω της “ωρίμανσης” (aka είμαστε στο end of life των XBOX One/PS4) , οι πωλήσεις παιχνιδομηχανών μειώθηκαν κατά 15,8% τον Ιανουάριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, με τα έσοδα να μειώνονται κατά 13,1%. Η μόνη κονσόλα που πωλούσε καλύτερα τον Ιανουάριο του 2020 έναντι του 2019 ήταν το Nintendo Switch με ποσοστό αύξησης πάνω από 17%. Το Nintendo Switch μάλιστα αντιπροσώπευε σχεδόν το 52% όλων των κονσολών που πωλούνται σε όλες τις αγορές λιανικής, με την έκδοση Neon να είναι το πιο δημοφιλές πακέτο.

Η αύξηση των πωλήσεων των παιχνιδιών οφείλεται κατά κύριο λόγο στα digital downloads με το Grand Theft Auto 5, το FIFA 20 και το Rainbow Six Siege να είναι οι μεγαλύτεροι σε πωλήσεις ψηφιακοί τίτλοι.

Οι πωλήσεις παιχνιδιών σε φυσική μορφή (cartdridges/Blu Ray κλπ) σημείωσαν μικρή κάμψη, κατά 5,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ήτοι σε συνολικές πωλήσεις 6,6 εκατομμυρίων παιχνίδιών. Η αγορά των παιχνιδιών σε φυσική μορφή ωστόσο αποδίδει καλύτερα όταν κυκλοφορούν μεγάλα νέα παιχνίδια και υπήρξε έλλειψη σημαντικών τίτλων που κυκλοφόρησαν τον περασμένο μήνα. Συγκριτικά με πέρυσι για παράδειγμα, είχαν κυκλοφορήσει τα Resident Evil 2 και New Super Mario Bros U Deluxe .

Θυμηθείτε και το σχετικό poll Digital VS Retail που είχαμε κάνει

Όσον αφορά τη διάκριση μεταξύ digital πωλήσεων και πωλήσεων σε φυσική μορφή, τα νούμερα είναι αμείλικτα: το 66% των πωλήσεων αφορά digital downloads έναντι του 34% που αγοράστηκε σε φυσική μορφή.

Περαιτέρω και σχετικά με τα αξεσουάρ, πουλήθηκαν πάνω από πέντε εκατομμύρια αξεσουάρ, κάρτες “πόντων” και toys-to-life προϊόντα, σημειώνοντας πτώση 11,9% σε ετήσια βάση. Τα έσοδα ανήλθαν στα 158,9 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία μειώθηκαν κατά 7,46% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η PlayStation Store κάρτα των 10€ ήταν η πιο δημοφιλής κάρτα “πόντων”, το DualShock 4 controller της Sony με το Fortnite ήταν το μεγαλύτερο σε πωλήσεις σχετικό αξεσουάρ, ενώ το κορυφαίο προϊόν toys-to-life ήταν το Dark Samus Amiibo από τη Nintendo.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση