Ειδήσεις

Γιατί ο Miyamoto εγκατέλειψε την ιδέα ενός playable Luigi στο Mario 64

Γιατί ο Miyamoto εγκατέλειψε την ιδέα ενός playable Luigi στο Mario 64
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Οι οπαδοί της Nintendo που έχουν παρακολουθήσει την ιστορία του Mario γνωρίζουν ότι ο Luigi επρόκειτο να ήταν playable στο Super Mario 64. Η ομάδα αρχικά ήλπιζε να κάνει δυνατό ακόμα και το παιχνίδι για πολλούς παίκτες, αλλά δεν ήταν τεχνικά εφικτό εν τέλει.

To review μας για το Super Mario 3D All Stars

Ο Shigeru Miyamoto άνοιξε το θέμα για την ανάπτυξη του Super Mario 64 σε μια συνέντευξη με την Guardian . Όσον αφορά τους περιορισμούς που αντιμετώπισε η ομάδα, ο Miyamoto είπε:

Όταν προσπαθήσαμε να εκτελέσουμε τα πειράματά μας με 3D σε μια κονσόλα, ο Mario ήταν το μόνο πράγμα που κινούνταν. Φυσικά δεν υπήρχε ούτε υπόβαθρο. Ενώ γνωρίζαμε πως τα πράγματα θα ήταν περιορισμένα, αυτό που καταλήξαμε ήταν ακόμη λιγότερο από ό, τι περιμέναμε. Ήταν τότε που σταματήσαμε να έχουμε τον Mario και τον Luigi να εμφανίζονται ταυτόχρονα και αποφασίσαμε να ξανακάνουμε το gameplay.

Επίσης ο προγραμματιστής του Mario Takashi Tezuka μίλησε για το πώς έγινε η αρχική οθόνη στην οποία οι παίκτες μπορούν να χειριστούν το πρόσωπο του χαρακτήρα:

Δεν συμμετείχα στο σχεδιασμό του παιχνιδιού για το Super Mario 64, αλλά επειδή ήταν τρισδιάστατο υπήρχαν πολλά πράγματα που αντιμετωπίζαμε για πρώτη φορά. Ενώ αγωνιζόμασταν για αυτό, ο κ. Miyamoto είπε ότι ήθελε οι παίκτες να μπορούν να παίξουν εκτός από το ίδιο το παιχνίδι με το μοντέλο του κεφαλιού του Mario που έκανε ένας προγραμματιστής, αφήνοντάς τους να το περιστρέψουν, ή ακόμα και να του τραβήξουν τη μύτη!

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση